jueves, 14 de noviembre de 2013

ESCOLA BENVIURE

Vaig anar fins a Sant Boi de Llobregat a una escola anomenada Benviure amb les meves padrines de tercer curs Mònica i Andrea. El primer dia vàrem iniciar la classe cantant "Bon dia’’, i revisant qui estava a classe i qui no havia vingut; això si tothom tenia que estar amb la seva bata posada, era molt important que ho fessin ells sols. Desprès tocava l'hora del pati, on em vaig quedar bocabadada, tenien 5 patis tots de sorra amb moltes joguines com per exemple: motos petites que podien fer servir, rasclets, pilotes, colors i gronxadors. Seguidament tocava anglès on van cantar cançons i colorejar diferents dibuixos un cop acabada l'hora tocava dinar. Per desgràcia a la tarda no vaig poder assistir.

El segon dia tocava piscina! Per anar fins allà, ens va portar l’autocar. Un cop finalitzada la piscina van tornar al col·legi i van fer música, aquella hora m’ho vaig passar molt bé, van aparèixer mols instruments diferents i deixava que els nens els toquessin. Ensenyant-lis  el ritme de forma involuntària. Ells reien i s’ho passaven com mai!

Per mi ha sigut fantàstic veure com treballa aquesta escola perquè realment es una escola model. Motiven els seus alumnes, preparen molts activitats a la natura, tenen molts racons diferents, la professora esta molt implicada amb els seus alumnes i sobretot la relació família i escola és molt bona. Poder participar ajudant als nens a sigut de les millors coses. Pel que fa a les meves padrines m'han acollit molt bé i m'han ensenyat tota l'escola i els seu funcionament. Han estat molt atentes amb mi en tot moment.



No hay comentarios:

Publicar un comentario